Kinderen zijn vliegensvlug en als het dan eens misgaat, dan wilt u toch de juiste Eerste Hulp kunnen verlenen?

Waarom een cursus 'eerste hulp aan kinderen' volgen?
Op ieder mens rust de plicht naar vermogen hulp te verlenen aan medemensen die in nood verkeren. Om dit verantwoord te doen is het noodzakelijk te weten wat niet en wat wel moet worden gedaan.

En met kinderen heb je toch een andere aanpak nodig dan volwassen, we zijn heel snel geneigd om een kind op te tillen na een ongeluk, maar misschien is laten liggen een betere hulp?

Tijdens de cursus leert u wat u juist wel moet doen en krijgt u inzicht in de verschillen tussen zuigelingen, kinderen en volwassenen, die van belang zijn voor een goede eerste hulp aan uw kind!

De eerste cursus was in februari 2011 in 'De Stek' aan de Puttenlaan in Boskoop. Een nieuwe cursus start weer bij voldoende aanmeldingen.

Tijdsduur: maximaal 4 lessen, van 20.00 uur tot 22.00 uur

Kosten: € 75,00 (inclusief lesmateriaal)

Aanmeldingsformulier: Klik HIER

Meer informatie: via tabje contact of via het Secretariaat