replica rolex replika rolex rolex replica replika órák replica horloges repliki zegarkow replicas de relogios ceasuri replica реплики часов replica watches

Beginnerscursus eerste hulp
Elk jaar bij voldoende deelname starten wij met de basisopleiding tot Eerste Hulpverlener. Deze basisopleiding is voor iedereen die vanuit privé-sfeer of beroepsmatig interesse heeft in EHBO. Onderwerpen die onder andere aan de orde komen zijn botbreuken, shock, bloedingen, vergiftiging en  reanimatie met AED. Deze opleiding omvat ongeveer 12 lesavonden van twee uur waarin u theorie en praktijk krijgt aangeboden over het verlenen van Eerste Hulp.

Het tarief voor de cursus bedraagt € 225,00 incl. examen, boekjes,materiaal ed. Er zijn verschillende zorgverzekeraars die wel tot 75% vergoeden van de cursuskosten!

De lessen vinden plaats op donderdag van 19.45 uur tot 22.00 uur in De Stek.
De data worden bij definitieve doorgang van de cursus bekendgemaakt aan de cursisten.

Mocht u zich willen inschrijven klik dan HIER om het inschrijfformulier te downloaden, in te vullen en het vervolgens op te sturen aan het secretariaat.

U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met het secretariaat, bereikbaar via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Beginnerscursus reanimatie met AED NIEUW
In januari gaan we starten met een nieuwe cursus  AED reanimatie deze omvat 2 lessen van 2 uur waarin u theorie en praktijk krijgt aangeboden waar in u leert reanimeren en het gebruiken van een Automatische Externe Defibrillator volgens de richtlijnen van de Nederlandse Reanimatie Raad.

Wij starten de cursus op afroep van 6 cursisten.Het tarief voor de cursus is € 50,00. Mocht u zich willen inschrijven, klik dan HIER  om het inschrijfformulier te downloaden, in te vullen en vervolgens te versturen aan het secretariaat. U kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met mevrouw H. Senneker, bereikbaar via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Geldig houden van het eerste hulp diploma
Met het behalen van de examens bent u redelijk op de hoogte van het verlenen van Eerste Hulp Bij Ongelukken volgens de huidige eisen zoals van bijvoorbeeld de ARBO-wet of Bedrijfshulpverlening. Om het EHBO-diploma met aantekening verbandleer en reanimatie te behouden, dient u per twee jaar minimaal 10 herhalingsavonden te bezoeken, dus 5 per jaar incl. het reanimeren.

Jaarlijks organiseert de EHBO vereniging voldoende herhalingsavonden waarin een grote verscheidenheid aan onderwerpen wordt behandeld. De avonden worden ingevuld door het oefenen met Lotus slachtoffers, het herhalen van theorie en door lezingen van derden (zoals ambulance medewerkers, het brandwondencentrum Beverwijk etc.). Verder wordt verwacht dat u na het behalen van het diploma minimaal eenmaal per jaar met een ander lid de EHBO post bij één van de activiteiten in Boskoop bemant om, indien nodig eerste hulp te verlenen.

Geldig houden van het reanimatie met AED certificaat.
Na het behalen van het reanimatie AED certificaat is deze 2 jaar geldig. Het is verstandig om deze ieder jaar bij te houden. Wij bieden dan ook de herhaling aan ieder jaar van 1 avond van 2 uren. Dit gaat volgens hetzelfde systeem als bij de beginners op afroep van 6 personen. En anders na 2 jaar weer een gehele cursus van 2 avonden van 2 uren.

Verhindering cursus-avonden
Omdat de te behandelen cursusstof is verdeeld over de diverse cursus-avonden, betekent het missen van een avond dat u een deel van de theoretische uitleg en praktische oefening mist. Derhalve is het missen van cursusavonden in principe niet toegestaan. Mocht u door omstandigheden toch verhinderd zijn, dient u contact op te nemen met onze instructeur.

De EHBO-vereniging Boskoop is een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid. Zij staat ingeschreven bij de KvK Rijnland onder dossiernummer 40464858. Secretariaat: boskoopseehbo@gmail.com
IBANnummer NL95 RABO 0309 8173 15 ten name van EHBO Boskoop.