replica rolex replika rolex rolex replica replika órák replica horloges repliki zegarkow replicas de relogios ceasuri replica реплики часов replica watches

Het aanmelden voor vrijwillig posten bij evenementen loopt via de Coördinatoren evenementen. Het is voor de vereniging noodzakelijk dat alle leden regelmatig meedoen bij dit posten om meerdere redenen; het in de praktijk brengen van je theorielessen, maar ook het werken in teamverband, samen de klus klaren en: vele handen maken evenementen makkelijker af te dekken qua bezetting.

Tijdens de herhalingsavonden wordt er regelmatig gevraagd om in te schrijven voor de eerstkomende evenementen.

Op dit moment werken wij aan een kalender om alle evenementen voor de komende maande op deze plaats te vermelden. Regelmatig posten wij voor:

• Kynologenvereniging Rijnland / hondententoonstelling
  • Stichting Luilak Voetbal Boskoop
  • C.V. Carnavalsvereniging "De Krooshappers" (optocht en Starfestival)
  • Rotary Vereniging Boskoop
  • Boskoopse Wandelvierdaagse
  • IJsclub Otweg
  • Vogelvereniging / tentoonstelling
  • Stichting Vakbeurs / Plantarium
  • MFC De Plataan
  • Braderie Vereniging Boskoop
  • V.V. BGC Floreant
  • Snuffelmarkt

4daagseehbo.jpg image by Webpost

Avondvierdaagse, kleine ongemakken

Intocht van Sint en Piet

De EHBO-vereniging Boskoop is een vereniging met volledige rechtsbevoegdheid. Zij staat ingeschreven bij de KvK Rijnland onder dossiernummer 40464858. Secretariaat: boskoopseehbo@gmail.com
IBANnummer NL95 RABO 0309 8173 15 ten name van EHBO Boskoop.